7/2/22

BEST NFT FOR CHARITY

Actually, the picture that I uploaded was not made by me, but made by my adopted sister.
I created this nft trading account because I felt sad, when my adopted sister has special needs, I mean she can't walk forever and she has to sit in a wheelchair.
She sent me a message that she really wants to help her family especially in economic matters but she can't do much, but god is fair, she is gifted with a drawing skill, therefore, I suggest that she continue to draw and I will help her in the sales process..
hope this helps..
And for helping her, you can buy it for charity or share this article as much as you can...
sebetulnya, gambar yang saya upload itu bukan hasil buatanku,tapi melainkan buatan adik angkatku.
saya membuat akun jual beli nft ini karena merasa sedih,ketika adik angkatku yang memiliki berkebutuhan khusus, saya maksud dia tidak bisa berjalan untuk selama-lamanya dan dia harus duduk di kursi roda.
dia mengirimku pesan bahwa dia ingin sekali membantu keluarganya khususnya dalam masalah ekonomi tapi dia tidak bisa berbuat banyak,tapi tuhan maha adil, dia dikaruniai sebuah keahlian menggambar,oleh karena itu,saya menyarankan suoaya dia terus menggambar dan saya akan membantunya dalam proses penjualan..
semoga ini bisa membantunya..
Untuk membantunya,kamu bisa beli produknya untuk amal atau kamu bisa menyebar artikel ini sebanyak-banyaknya..

No comments:

Post a Comment